у Київський національний торговельно-економічний університет
за адресою: м. Київ, вул. Кіото, 19
Учасники фестивалю матимуть
можливість знайти однодумців серед активної молоді, обмінятись досвідом та об’єднатися
для спільної боротьби за своє право на якісне життя.
Залучення потенціалу
молоді до популяризації консумерських знань сприятиме оздоровленню ситуації на
споживчому ринку та стане запорукою ефективного розвитку системи захисту прав
споживачів в Україні.
Захист прав споживачів – звучить офіційно, сухо, а з огляду на ситуацію в нашій країні, ще й не весело… Але якщо мова йде про консумерський фестиваль, який пройде 15-17 березня в КНТЕУ, все кардинально змінюється!!!
Хочеш знати свої права, щоб мати змогу їх захистити? Ми навчимо тебе основам прогресивного бойового мистецтва – Самозахист споживача.
Захочеш випробувати його на практиці – квест «Сам собі експерт» до твоїх послуг.
Маєш креативні ідеї і не проти обміняти їх на цінні призи – візьми участь у конкурсах: новин «Дізнайся, споживач!», соціальної реклами «Побач, споживач!», програми уроку споживчих знань «Запам’ятай, споживач!». Якщо є бажання поговорити про наболіле – приходь на дебати, а як ні – одразу на заключний концерт!
Тези доповідей будуть опубліковані у спеціалізованому збірнику матеріалів конференції. Для публікації будуть прийматися наукові тези за тематикою конференції на українській, російській або англійській мовах. Обсяг тез повинен складати 1 повну сторінку розміру А4, виконану в редакторі Microsoft Word (у форматі *.doc або *.rtf), шрифт – Times New Roman, розмір – 14 пт, без ущільнення тексту та переносу слів, інтервал – одинарний з вирівнюванням по ширині, відступ – 1,25 см, поля – по 2 см з усіх боків, розміщення полів – звичайне. Назва тез друкується прописними літерами, напівжирним шрифтом, по центру; нижче, через один інтервал – прізвище та ім’я авторів рядковими літерами напівжирним шрифтом, курсивом; під ними – посада, назва організації, факультет, місто та країна звичайним шрифтом, курсивом. Формули набираються у вбудованому редакторі Microsoft Equation. Рисунки виконуються лише чорно-білими, діаграми – у градаціях чорного (кольорові не допускаються). Відповідальність за достовірність інформації залишається за авторами тез. Матеріали не повертаються. Матеріали, які не відповідатимуть вимогам, без електронної версії або відправлені після 1 грудня 2010р., опубліковані не будуть!
Зразок оформлення тез
МЕТОДИ МАНІПУЛЮВАННЯ В РЕКЛАМІ
Іванова Марія Студентка 3 курсу товарознавчого факультету, КНТЕУ, м. Київ, Україна
Кожна людина бажає задовольняти свої потреби товарами та послугами належної якості …
Мета - виявлення зацікавлених
сторін та визначення
напрямів співпраці студентських товариств, молодіжних громадських
об’єднань,
державних установ у сфері захисту прав споживачів