МОЛОДЬ ЗА ПРАВА СПОЖИВАЧІВ
Вівторок, 24.10.2017, 11:16
Меню сайту

Форма входу

Пошук

Архів записів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 163

Міні-чат

Друзі сайту
КНТЕУ

МЦ ОСА

Портал споживача

Центр Экспертиз "ТЕСТ"

Якість життя

Статистика

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: MaEsTrO 
Форум » ФОРУМ » Гарячі теми » РАЗОМ НАС БАГАТО ... НАС НЕ ПОДОЛАТИ? (Громадські об'єднання у сфері захисту прав споживачів)
РАЗОМ НАС БАГАТО ... НАС НЕ ПОДОЛАТИ?
jammyДата: Вівторок, 25.05.2010, 11:26 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Обговорюємо роль громадських об'єднань у сфері захисту прав споживачів: чи доцільно створювати такі організації, наскільки вони ефективні, чи є майбутнє в українських консумерських об`єднань.
 
VitoДата: Вівторок, 25.05.2010, 12:56 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Это классика.
Если не мы, то кто?
Спасение утопающих - дело рук самих утопающих.
Под лежачий камень вода не течет. И т.д.
Нужно четко представлять, что не придёт никакой Дядя Сэм, Че Гевара или Жанна д’Арк и не будет выбивать у нашей власти права для граждан Украины.
Это к вопросу о целесообразности.
А эффективность обусловлена силой желания участников движения добиться определённых целей.
 
Olga_FysunДата: Неділя, 30.05.2010, 18:08 | Повідомлення # 3
Лейтенант
Група: Модераторы
Повідомлень: 41
Репутація: 3
Статус: Offline
Ясно, що потрібно створювати якісь організації.
Але просто щось створить мало, треба щей постійно розвивати цю діяльність.
(навіть якщо не все буде відразу і получатися)
 
HelenaДата: Вівторок, 01.06.2010, 18:19 | Повідомлення # 4
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 45
Репутація: 2
Статус: Offline
Я також вважаю, що доцільно. Але в нашій країні це особливо на виробників неякісної продукції не вплине... на жаль... weep Хоча варіант створити організацію за боротьбу прав споживачі і у спонсори взяти собі Порошенка... може тоді нас почують... cry
 
adminДата: Вівторок, 01.06.2010, 19:40 | Повідомлення # 5
Сержант
Група: Администраторы
Повідомлень: 36
Репутація: 2
Статус: Offline
Ну що ж, будемо залучати й Порошенка! cool

але треба віддати йому належне... продукція "РОШЕН" на висоті heart

 
HelenaДата: Середа, 02.06.2010, 17:29 | Повідомлення # 6
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 45
Репутація: 2
Статус: Offline
Так я про що ж... smile Рошен, на мою думку, досить якісна продукція. А отже девізом нашої організації буде: "Будь як Порошенко, не лажай, в свої продукти ГМО не кидай!!!" lol lol lol
 
adminДата: Вівторок, 22.06.2010, 18:09 | Повідомлення # 7
Сержант
Група: Администраторы
Повідомлень: 36
Репутація: 2
Статус: Offline
24 червня 2010 року 14.00 Ауд. А-227, КНТЕУ

Київський національний торговельно-економічний університет

відбудеться засідання круглого столу на тему:

МОЛОДЬ ЗА ПРАВА СПОЖИВАЧІВ:
напрями взаємодії молоді і суспільства

Мета - виявлення зацікавлених сторін та визначення напрямів співпраці студентських товариств, молодіжних громадських об’єднань, державних установ у сфері захисту прав споживачів

Учасники круглого столу ставлять перед собою завдання щодо:
 висвітлення проблем для обговорення на секціях Всеукраїнської конференції з питань захисту прав споживачів, яка відбудеться у вересні 2010 р.
 визначення перспективних напрямів взаємодії з студентськими спільнотами, громадськими організаціями, державними установами;
 підготовка звернення до студентських спільнот та молодіжних громадських організацій про приєднання до Всеукраїнського руху «Молодь за права споживачів»

Доповідатимуть представники Всеукраїнського руху «Молодь за права споживачів».

Вступне слово та модератор професор Притульська Наталія Володимирівна

ДОПОВІДІ:

Міклашевська Юля Актуальні проблеми у сфері захисту прав споживачів
Фисун Ольга Консолідація зусиль молоді України, як передумова захисту прав споживачів
Фоменко Марія Напрями взаємодії з студентськими спільнотами, громадськими організаціями, державними установами
Грабовська Олена Взаємодія виробників і споживачів: світовий досвід та
вітчизняна практика

Питання для обговорення:

 Хто має забезпечити баланс інтересів виробник-торгівля-споживач?
 Що потрібно для розвитку інформаційного поля освіти споживача?
 Який механізм взаємодії виробника і споживача?
 Хто має вирішувати споживчі конфлікти?
 Хто має притягнути до відповіді за недобросовісну рекламу?
 Як долучити споживача до боротьби за свої права?

Засідання круглого столу відбудеться 24 грудня 2010 р. о 14.00 в А-227
Київського національного торговельно-економічного університету
за адресою: м. Київ, вул. Кіото, 19. Реєстрація учасників з 13.30.

 
HelenaДата: Понеділок, 17.01.2011, 04:10 | Повідомлення # 8
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 45
Репутація: 2
Статус: Offline
А чи знали Ви????????????????? eek eek eek fear fear fear eek eek eek

Ко́декс Алімента́ріус (Codex Alimentarius) — збірник міжнародно схвалених і поданих в однаковому вигляді стандартів на харчові продукти, розроблених під керівництвом FAO/WHO, спрямованих на захист здоров'я споживачів і гарантування чесної практики в торгівлі ними. Підготувлений та виданий Комісією Кодекс Аліментаріус.

Комісія Кодекс Аліментаріус (англ. Codex Alimentarius Commission) була створена в 1963 р. Продовольчою та Сільськогосподарською Організацією ООН (FAO) і Всесвітньою Організацією Охорони здоров'я (WHO) як їхній допоміжний орган для впровадження спільної FAO/WHO програми стандартів на продукти харчування.

Кодекс Аліментаріус містить стандарти на всі основні види харчових продуктів — сирі, напівоброблені та перероблені, які призначені для постачання споживачеві. Матеріали для подальшого перероблення в продукти харчування включені в ступені певною мірою, необхідною для досягнення обумовлених Кодексом цілей. Кодекс Аліментаріус містить положення щодо гігієни харчових продуктів, харчових добавок, залишків пестицидів, контамінантів, маркування і представлення продуктів, методів аналізу та відбору. Крім того він також містить положення рекомендаційного характеру, яких повинна дотримуватися міжнародна спільнота для захисту здоров'я споживачів і забезпечення однакових торговельних методів, у вигляді правил і норм, настанов та інших документів, що сприяють досягненню цілей Кодексу.

Стандарти Кодексу Аліментаріус включають вимоги до продовольства, спрямовані на гарантування споживачеві здорового, безпечного продукту харчування, вільного від фальсифікації, правильно маркованого і представленого. Стандарт Кодексу Аліментаріус для будь-якого продукту або продуктів розробляється згідно з форматом Кодексу для стандартів продукції і містить відповідні критерії.

В Україні питаннями пов'язаними із Кодексом аліментаріус в Україні займається Національна комісія України з Кодексу аліментаріус. Але він і досі не впроваджений.

З.И. Робила курсову і ось на таке наткнулась, порилась в мережі, досить цікаво. book book book

 
Форум » ФОРУМ » Гарячі теми » РАЗОМ НАС БАГАТО ... НАС НЕ ПОДОЛАТИ? (Громадські об'єднання у сфері захисту прав споживачів)
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz